Hej. Finns det några bryggare som är intresserade av att starta en bryggklubb i nordvästra skåne? Jag är själv bosatt i Ängelholm. Är du intresserad, eller känner någon som skulle vara det, hör i så fall av dig till mig.
/Mats
Sökningen fann 3 träffar
- måndag 2014-11-03 00:52
- Kategori: Skåne
- Tråd: Starta bryggklubb
- Svar: 0
- Visningar: 6144
- söndag 2014-05-04 14:46
- Kategori: Skåne
- Tråd: Bryggare i Helsingborgstrakten?
- Svar: 3
- Visningar: 7805
Re: Bryggare i Helsingborgstrakten?
Skulle va kul att träffas och byta några öl någon gång. Lars, det var dig jag fick ett par Cascade skott av för ett antal år sedan. Hur går det med din humle, har du fortfarande plantor, och har du bryggt nåt på din egen humle?
- lördag 2014-05-03 15:57
- Kategori: Skåne
- Tråd: Bryggare i Helsingborgstrakten?
- Svar: 3
- Visningar: 7805
Bryggare i Helsingborgstrakten?
Jag är bosatt i Ängelholm, har bryggt sen 2009, och skulle gärna vilja komma i kontakt med andra bryggare i området för umgänge och utbyte av erfarenheter.
Finns det någon i området som är intresserad så hör av dig!
/Mats
Finns det någon i området som är intresserad så hör av dig!
/Mats