Det blev en föreläsning á la powerpoint med efterföljande ölprovning. De 5 personerna uppskattade detta och snart
blev jag anlitad att föreläsa om öl i bibeln och klosterölens framväxt för en större publik (fortfarande för att jag tyckte det var kul)
MEN efter det....fick jag genast två förfrågningar till och frågan om vad jag tar betalt för en föreläsning med efterföljande ölprovning
Ehhmm.. är det någon av er som föreläst/hållit ölprovning mot betalning? Vad bör man ta för 1h föreläsn. + 1-1,5h provning (exkl. ölet)?
