Vi finns!

Skara Vara Skövde? Hjo, och andra orter mellan Vänern och Vättern.

Moderatorer: martinb, Webbgrupp

Systern
Helmaltsbryggare
Helmaltsbryggare
Inlägg: 44
Blev medlem: fredag 2012-06-01 23:52
Ort: Falköping

Vi finns!

Inlägg av Systern »

...och Falköping, Lidköping och Mariestad, minst!
eric
Dekoktionsmäskare
Dekoktionsmäskare
Inlägg: 673
Blev medlem: lördag 2013-06-15 22:38
Kontakt:

Re: Vi finns!

Inlägg av eric »

... Götene och Skara!
Systern
Helmaltsbryggare
Helmaltsbryggare
Inlägg: 44
Blev medlem: fredag 2012-06-01 23:52
Ort: Falköping

Re: Vi finns!

Inlägg av Systern »

Gött! Det finns även en Facebookgrupp där det inte är så mycket aktivitet https://www.facebook.com/SkaraborgsHembryggarforening
bjossi
Helmaltsbryggare
Helmaltsbryggare
Inlägg: 31
Blev medlem: torsdag 2011-09-08 22:05

Re: Vi finns!

Inlägg av bjossi »

och Skövde och Timmersdala och Hjo. ... vi är bara lite för tysta och dåliga på att kommunicera :)
Användarens profilbild
Mälte
Vattenbehandlare
Vattenbehandlare
Inlägg: 228
Blev medlem: fredag 2014-10-31 23:06
Ort: Sweden

Re: Vi finns!

Inlägg av Mälte »

Och Broddetorp :-)
eric
Dekoktionsmäskare
Dekoktionsmäskare
Inlägg: 673
Blev medlem: lördag 2013-06-15 22:38
Kontakt:

Re: Vi finns!

Inlägg av eric »

Är det inte dags för en träff snart? Vore kul att se vilka alla är!
bjossi
Helmaltsbryggare
Helmaltsbryggare
Inlägg: 31
Blev medlem: torsdag 2011-09-08 22:05

Re: Vi finns!

Inlägg av bjossi »

Eftir jul kanske?
Systern
Helmaltsbryggare
Helmaltsbryggare
Inlägg: 44
Blev medlem: fredag 2012-06-01 23:52
Ort: Falköping

Re: Vi finns!

Inlägg av Systern »

Gärna! En öl på Bishops eller hembryggt utbyte hemma hos någon vore himla trevligt.

Passar på att puffa för den här tråden också, för den som vill hjälpa mig att sprida hembryggarglädjen i landet! http://www.shbf.se/bryggaren/viewtopic.php?f=2&t=9910
Vem är det förresten i Broddetorp? Jag fick en lapp med ett namn av Mattias på Claessons en gång för ett tag sedan, som jag tyvärr slarvat bort... Men kanske var det du? :)
Senast redigerad av Systern den torsdag 2014-11-27 22:45, redigerad totalt 1 gång.
eric
Dekoktionsmäskare
Dekoktionsmäskare
Inlägg: 673
Blev medlem: lördag 2013-06-15 22:38
Kontakt:

Re: Vi finns!

Inlägg av eric »

På Bishops efter jul låter nice! Känner managern där så vi kanske kan ordna provning eller nått?
Användarens profilbild
Mälte
Vattenbehandlare
Vattenbehandlare
Inlägg: 228
Blev medlem: fredag 2014-10-31 23:06
Ort: Sweden

Re: Vi finns!

Inlägg av Mälte »

Systern skrev:Gärna! En öl på Bishops eller hembryggt utbyte hemma hos någon vore himla trevligt.

Passar på att puffa för den här tråden också, för den som vill hjälpa mig att sprida hembryggarglädjen i landet! http://www.shbf.se/bryggaren/viewtopic.php?f=2&t=9910
Vem är det förresten i Broddetorp? Jag fick en lapp med ett namn av Mattias på Claessons en gång för ett tag sedan, som jag tyvärr slarvat bort... Men kanske var det du? :)
Nej det var tyvärr inte jag [emoji1]
Skriv svar