Vi finns!
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
Re: Vi finns!
... Götene och Skara!
Re: Vi finns!
Gött! Det finns även en Facebookgrupp där det inte är så mycket aktivitet https://www.facebook.com/SkaraborgsHembryggarforening
Re: Vi finns!
och Skövde och Timmersdala och Hjo. ... vi är bara lite för tysta och dåliga på att kommunicera 
Re: Vi finns!
Och Broddetorp 
Re: Vi finns!
Är det inte dags för en träff snart? Vore kul att se vilka alla är!
Re: Vi finns!
Eftir jul kanske?
Re: Vi finns!
Gärna! En öl på Bishops eller hembryggt utbyte hemma hos någon vore himla trevligt.
Passar på att puffa för den här tråden också, för den som vill hjälpa mig att sprida hembryggarglädjen i landet! http://www.shbf.se/bryggaren/viewtopic.php?f=2&t=9910
Vem är det förresten i Broddetorp? Jag fick en lapp med ett namn av Mattias på Claessons en gång för ett tag sedan, som jag tyvärr slarvat bort... Men kanske var det du?
Passar på att puffa för den här tråden också, för den som vill hjälpa mig att sprida hembryggarglädjen i landet! http://www.shbf.se/bryggaren/viewtopic.php?f=2&t=9910
Vem är det förresten i Broddetorp? Jag fick en lapp med ett namn av Mattias på Claessons en gång för ett tag sedan, som jag tyvärr slarvat bort... Men kanske var det du?
Senast redigerad av Systern den torsdag 2014-11-27 22:45, redigerad totalt 1 gång.
Re: Vi finns!
På Bishops efter jul låter nice! Känner managern där så vi kanske kan ordna provning eller nått?
Re: Vi finns!
Nej det var tyvärr inte jag [emoji1]Systern skrev:Gärna! En öl på Bishops eller hembryggt utbyte hemma hos någon vore himla trevligt.
Passar på att puffa för den här tråden också, för den som vill hjälpa mig att sprida hembryggarglädjen i landet! http://www.shbf.se/bryggaren/viewtopic.php?f=2&t=9910
Vem är det förresten i Broddetorp? Jag fick en lapp med ett namn av Mattias på Claessons en gång för ett tag sedan, som jag tyvärr slarvat bort... Men kanske var det du?
