INTRESSEKOLL Magnetomrörare
Moderatorer: martinb, Staffan Ulfberg, Webbgrupp
- Goblintroll
- Torrhumlare

Re: INTRESSEKOLL Magnetomrörare
Tips. Kolla med humle.se eller maltmagnus ifall dom är intresserade att köpa in ett gäng. Det är ju en snygg omrörare till ett bra pris.
Beer, so much more than just a breakfast drink.
Tanken har slagit mig, ska bara fullända designen förstGoblintroll skrev:Tips. Kolla med humle.se eller maltmagnus ifall dom är intresserade att köpa in ett gäng. Det är ju en snygg omrörare till ett bra pris.
Det är mycket möjligt att det fungerar med 2-3l starter också, har bara inte haft möjlighet att testa än.
299:-? Fantastiskt!
Om den funkar till lite större volymer, 3L är jag också intresserad.
Vem sa att bakterier i kroppen inte var kul? Drack en brettad Saison i helgen och hade jättekul sen.
-
justanotherjoke
- Delmäskare

Jag är oxå sugen om den klar 2-3 Langr skrev:299:-? Fantastiskt!
+1 på mig!
-
Bryggsmurfen
- Delmäskare

- Kontakt:
Härligt initiativ och snyggt bygge!
Jag är mycket intresserad! Jag använder också 3l E-kolvar så det vore bra om den fungerar med dessa också.
/Bryggsmurfen
Jag är mycket intresserad! Jag använder också 3l E-kolvar så det vore bra om den fungerar med dessa också.
/Bryggsmurfen
/Bryggsmurfen
http://bryggsmurf.blogg.se/
http://bryggsmurf.blogg.se/
Även jag är intresserad om den fungerar till 2- och 3-liters e-kolv.
- svensson.lu
- RIMS-byggare

- Kontakt:
Goblintroll skrev:Tips. Kolla med humle.se eller maltmagnus ifall dom är intresserade att köpa in ett gäng. Det är ju en snygg omrörare till ett bra pris.
Spännande, men ska du göra detta på komersiell basis så räcker inte 299:- långt när allt är skattat och klart så att säga.Ryden skrev:Tanken har slagit mig, ska bara fullända designen först
Det är mycket möjligt att det fungerar med 2-3l starter också, har bara inte haft möjlighet att testa än.
Men själv jag köper gärna en reservomrörare till det priset om det blir aktuellt!
Inte meningen att grusa din is, men tänk på CE-märkningen.
svensson.lu skrev: Spännande, men ska du göra detta på komersiell basis så räcker inte 299:- långt när allt är skattat och klart så att säga.
Men själv jag köper gärna en reservomrörare till det priset om det blir aktuellt!
Inte meningen att grusa din is, men tänk på CE-märkningen.
Det har du helt klart rätt i. Då detta inte lär bli en särskilt stor volym så kan det vara svårt med den prissättningen ut till kund efter mellanhänder, skatter, utvecklingskostnader med mera.
Jag testade igår omröraren i en ca 3l glasskål (typ degbunke) och det var inga problem att få till en vortex. Nu är väl inte bunken 100% representativ för en E-kolv men det var kul ändå
Nu står en förkultur hemma och snurrar, ska byggas på lördag var det tänkt.
Med vänliga hälsningar Johan
Intresserad!
Jag är också intresserad
-
Claes i Malmö
- Nybryggare

Jag är såpass intresserad att jag registrerade en användare endast för att säga att jag vill ha en!
//Claes i Malmö
*editerad för att jag stavar som en kratta*
//Claes i Malmö
*editerad för att jag stavar som en kratta*
Kul att se att intresset är så stort!
Tyvärr tar det en stund att samla ihop komponenterna. När jag har fått hem allt och monterat ihop samt testat så skriver jag här igen!
Tyvärr tar det en stund att samla ihop komponenterna. När jag har fått hem allt och monterat ihop samt testat så skriver jag här igen!
Låter bra. Känns som ett mycket bättre alternativ än att låna en omrörare från jobbet (vem vet vad folk har spillt på den)
-
Grindcrusher
- Jästodlare

- Kontakt:
Jag är också intresserad, om den tar större volymer! Ser förbannat fin ut.