Sökningen fann 6 träffar
- lördag 2014-02-15 19:29
- Kategori: Halland
- Tråd: Starta hembryggareklubb i Halland
- Svar: 26
- Visningar: 34397
Re: Starta hembryggareklubb i Halland
Vi bör väl beställa malt, jäst och humle rätt omgående? Jag har en säck med krossad Maris Otter på 5 kg men den är en 3-4 månader gammal, vet inte om det funkar då.. Annars kan jag åka in till Essensspecialisten på Mölndalsvägen på fredag och köpa.
- fredag 2014-02-14 10:51
- Kategori: Halland
- Tråd: Starta hembryggareklubb i Halland
- Svar: 26
- Visningar: 34397
Re: Starta hembryggareklubb i Halland
Lördag 22:a passar mig perfekt. Ser fram emot det. När det gäller recept tycker jag vi kör på något enkelt till att börja med. Jag tyckte receptet du pratade om verkade bra, Stallakärr, fast å andra sidan kan vi ju ta något med lite karamellmalt i också. Jag har liksom inte tillräckligt många ...
- torsdag 2014-02-06 15:56
- Kategori: Halland
- Tråd: Starta hembryggareklubb i Halland
- Svar: 26
- Visningar: 34397
Re: Starta hembryggareklubb i Halland
Jag kommer ikväll, stallakärr och narc, hoppas vi ses. Jag har grå byxor och en blå tröja på mig.
- lördag 2014-02-01 12:07
- Kategori: Halland
- Tråd: Starta hembryggareklubb i Halland
- Svar: 26
- Visningar: 34397
Re: Starta hembryggareklubb i Halland
Kings hill låter kul, torsdag passar mig utmärkt! Fick ett förslag på PM om att starta studiecirkel för att få tillgång till lokal. Kan ju diskuteras över en öl.
- torsdag 2014-01-30 10:24
- Kategori: Halland
- Tråd: Starta hembryggareklubb i Halland
- Svar: 26
- Visningar: 34397
Re: Starta hembryggareklubb i Halland
Vad kul! Nu har vi ju ett litet gäng. Då behöver vi något ställe att vara, jag bor tyvärr rätt trångt. Någon som har ett förslag?
- söndag 2014-01-12 11:56
- Kategori: Halland
- Tråd: Starta hembryggareklubb i Halland
- Svar: 26
- Visningar: 34397
Starta hembryggareklubb i Halland
Hej! Jag är hembryggningsintresserad nybörjare och söker likasinnade i Halland för att brygga lite tillsammans lite då och då. Jag har bara gjort tre batchar ale ännu men vill gärna brygga oftare i framtiden. Jag bor på Onsala så du får gärna finnas i norra Halland.